کابران عزیز وبسایت فارسی برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه


شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه، پاکیزگی شیشه ها با روشی خلاقانه با قابلیت اتصال دوطرفه، مناسب پنجره آپارتمان‌ها، ساختمان‌های اداری، انواع شیشه‌های بزرگ، ویترین‌ها، آکواریوم، خودرو و …
این کالا، که از پلاستیک ساخته شده است شامل دو قسمت بوده و در هر طرف یک مگنت یا آهنربای قوی قرار دارد که در دو طرف شیشه یکدیگر را کاملا جذب می نمایند.  با استفاده از آب گرم و شوینده شیشه خود را مرطوب نمایید و سپس شیشه پاک کن مغناطیسی را بر روی شیشه حرکت دهید، با حرکت دادن در یک طرف، طرف بعدی نیز حرکت کرده و در آن واحد هر دو طرف تمیز می گردد. در قسمت داخلی آن یک تیغه پلاستیکی و یک پد نمدی قرار داده تا هم تمیز کرده و هم با دقت رطوبت روی شیشه را جدا نمایید. این کالا بر روی شیشه تا ضخامت 0.5 سانتی متر عملکرد دارد شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه با طراحی جدید و بسیار جالب و خلاقانه خود یک ابزار مخصوص برای تمیز کردن شیشه انواع درب و پنجره می باشد که می تواند همزمان هر دوطرف شیشه را تمیز کند!


مطالب مرتبط

فروش ویژه قوری دم نوش و چای
فروش ویژه دستکش سیلیکونی اسکاچ دار
فروش ویژه عینک آفتابی ریبن تاشو مدل B-18
فروش ویژه ماکت وانت مزدا دوکابین
فروش ویژه ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید